خدمات پشتیبانی پس از فروش تنها به دوربین ها و دستگاه های داهوا با گارانتی “الماس اروند” ارائه می شود و از ارائه خدمات به محصولات با سایر گارانتی ها یا محصولات بدون گارانتی معذوریم. 

لذا پیش از تماس با بخش پشتیبانی لازم است نسبت به تایید گارانتی محصول خود اطمینان حاصل نمایید.

لازم به ذکر است که محصولات فروشگاه الماس اروند طی شماره سریال محصول گارانتی می شود.

در صورتی که از اصالت گارانتی “الماس اروند” اطمینان حاصل نمودید مشکل خود را بطور واضح با بخش پشتیبانی از طریق فرم زیر در میان بگذارید :

فرم پذیرش کالا در بخش خدمات گارانتی

نام نام خانوادگی / شرکت*
شماره موبایل*
ایمیل*
مشخصات دستگاه
نوع دستگاه*
مدل دستگاه*
شماره سریال دستگاه*
لوازم همراه*
تاریخ شروع گارانتی*
شرح اشکال دستگاه*

شرايط پذيرش كالا

  • قبول كالا به معني قبول گارانتي توسط شركت نميباشد.
  • هر گونه خدشه بر روي كارت گارانتي و برچسبهاي روي كالا (هولوگرام) باعث خارج شدن كالا از گارانتي ميشود.
  • هر گونه صدمه فيزيكي , نوسانات برق , اتش سوزي , تخريب عمدي , اقدام به تعمير كالا, باعث خارج شدن كالا از گارانتي ميشود.
  • تعيين هزينه تعميرات از قبل مقدور نميباشد , لذا قبل از تعميرات با مراجعه كننده , هزينه مربوطه هماهنگ خواهد شد.
  • چنانچه پس از بررسي و تست فني , خرابي خارج از گارانتي تشخيص داده شود كالا خراب به صاحب كالاعودت و شركت تعهدي در اين خصوص ندارد.
  • حمل ونقل كالا به عهده صاحب كالا مي باشد.
  • در حفظ ونگهداري اين رسيد دقت فرمائيد زيرا ارائه اين رسيد به شركت براي تحويل كالا الزامي مي باشد وآورنده رسيد صاحب كالا شناخته مي شود. اين مركز در قبال قطعات يا لوازم اضافي كه در اين رسيد درج نشده مسئوليتي ندارد.
  • زمان کار مرکز خدمات گارانتی “الماس اروند” شنبه تا چهارشنبه 9 الی 14 می باشد.
  • از آوردن لوازم جانبی خودداری نمایید.
  • دستگاه در بسته بندی های مناسب برای گارانتی ارسال شود.