خدمات پشتیبانی پس از فروش تنها به دوربین ها و دستگاه های داهوا با گارانتی “الماس اروند” ارائه می شود و از ارائه خدمات به محصولات با سایر گارانتی ها یا محصولات بدون گارانتی معذوریم.
لذا پیش از تماس با بخش پشتیبانی لازم است نسبت به تایید گارانتی محصول خود اطمینان حاصل نمایید.
لازم به ذکر است که محصولات فروشگاه الماس اروند طی شماره سریال محصول گارانتی می شود.
در صورتی که از اصالت گارانتی “الماس اروند” اطمینان حاصل نمودید مشکل خود را بطور واضح با بخش پشتیبانی از طریق فرم زیر در میان بگذارید :
© کلیه حقوق این سایت برای فروشگاه الماس اروند محفوظ می باشد